Kennis en werkervaring
Vanaf september 2014 werk ik als zelfstandig HR Professional. Met veel plezier heb ik tot nu toe mooie opdrachten weten binnen te halen en af te ronden. Voor de start als interimmer heb ik vele jaren in loondienst gewerkt. Door mijn inzet, enthousiasme en betrokkenheid heb ik tevreden opdrachtgevers en werkgevers. Ik ben een allround HR Professional. Van alle markten thuis.
Feenstra, Regio’s West en Zuid, vanaf 27 september t/m december 2018 HR Business Partner a.i. Vestigingen: Capelle a/d IJsel, Eindhoven, Tilburg en Venray.
SUEZ, Regio Noord (Amsterdam/Utrecht) augustus t/m medio oktober 2018 HR Manager a.i. (transport en logistiek – klantenservice – sales)
Kunststof sorteerinstallatie, Waalhavenweg Rotterdam. Vanaf maart 2018 t/m juli werkzaam als HR Manager a.i. op locatie (productie – 3 ploegendienst, MT).
ANWB, Den Haag, senior HR Business Partner a.i.
– augustus 2017 t/m maart 2018 ANWB Retailorganisatie in Den Haag en Harderwijk (distributiecentrum winkelorganisatie).
– mei t/m juni 2017 afdeling Projecten en ICT (hoofdkantoor) (begeleiden reorganisatie).
– mei 2016 t/m maart 2017 afdelingen Finance (van CFO tot administratie), Retail, Inkoop en Business Services (vastgoed en facilitaire zaken) (hoofdkantoor).
Sectorinstituut Transport en Logistiek, Gouda. Van maart t/m december 2016 werkzaam geweest voor 1 à 2 dagen per week als Coördinator Werkgeverscontacten.
Sectorinstituut Transport en Logistiek, Gouda. Fulltime interim projectopdracht van oktober 2015 t/m januari 2016. Uitvoering sectorplan – werving 2.000 zijinstromers voor de functie van vrachtwagenchauffeur.
syncreon Netherlands BV, Waalwijk. Interim HR Business Partner, opdracht van november 2014 t/m juni 2015.
PostNL (Den Haag, Utrecht, Schiphol). HR regio manager, senior HR adviseur, projectmanager, senior HR consultant, teamleider shared service center, projectmedewerker/trainer, coördinator overlegzaken, personal assistant van juni 1999 t/m augustus 2014.
Voor 1999 werkzaam geweest bij TNO Industrie (Delft), Detachering Secretaresse Plus, Dienst van het Koninklijk Huis (Paleis Noordeinde, Den Haag), Stichting Rechtswinkel Schiedam (vrijwilligerswerk). Talen: Nederlands en Engels Computervaardigheid: MsOffice, Apple, SAP HR, AFAS Profit, WordPress
Opleiding en training
2005 – 2006 Post-academische opleiding Verandermanagement, Academie voor Management Groningen 2000 – 2001 Praktische Bedrijfskunde, ISBW Houten 1984 – 1986 Propedeuse Rechten, Erasmus Universiteit Rotterdam
2018 VCA-VOL
2015 Cursus Online searching, Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie 2014 Cursus Lean (Yellow belt), PostNL Pakketten 2010 Training Presenteren (The Pyramid principle), De Monchy & Partners 2006 Finance for non-financials, Bureau Kees Horden 2006 TNT Coaching, School voor Coaching/TNT
Nevenactiviteiten
Van maart 2010 t/m maart 2018 ben ik gemeenteraadslid geweest voor D66 in de gemeente Gouda. Ik was woordvoerder op het gebied van financiën en economie en ben korte tijd fractievoorzitter geweest.
Bestuurslid (eerst penningmeester, nu secretaris) van de Goudse Damessociëteit 2011 sinds april 2015 tot heden.
Interesses
In mijn vrije tijd wandel ik graag (ieder jaar een meerdaagse wandeltocht in het buitenland). Daarnaast probeer ik de conditie een beetje op peil te houden door wekelijks een keer hard te lopen. Thuis op de bank kijk ik graag naar kookprogramma’s of lees ik een boek. En ik houd van Spanje als vakantieland.